谈一下我对泰剧的初始印象~

最近男朋友陪我补睇某出泰剧~我觉得男主好有型~女主好可爱~有d王子同公主噶feel~泰剧俾我噶感觉黑白分明~坏人就坏到尽~好人好到无瑕疵~而且坏人个样特别明显~就系除咗无喺额头上刻上"我系坏人"四个字之外~只要睇个样就知道系坏人~如果追求幻想童话世界放轻松首选泰剧~并且泰剧噶主题曲都好好听~


比较中意睇港剧警匪类~悬疑类都中意~有d故事取材于现实生活~坏人唔再系样衰衰~有d样靓身材正噶居然系做奸角~( ̄. ̄)~


最近见到长辈喺度追83版噶射雕英雄传~跟住睇咗几集~觉得经典永远不灭可能就系e个道理~翻拍都唔少~都有好多版本~第二中意朱茵同chilam噶版本~一套剧集除咗剧本本身~仲有演员噶演技~配角噶配合~其他工作人员噶后援~导演同监制噶拍摄手法同经验等~仲有后期制作噶班底都好紧要~当然作为观众来讲~只需要睇剧集俾你带来一种咩噶感受~传递一种咩噶信息~

评论 ( 4 )

© 蜂蜜酱♥ | Powered by LOFTER